Aksel Junnila

Hammaslääkäri Aksel Junnila

Aksel Junnila

Hammaslääkäri

Yleishammaslääkärinä teen suun ja hampaiston kokonaishoitoja monipuolisesti aina tarkastuksesta lähtien. Terve suu on tärkeä osa yleisterveyttä, hyvinvointia ja elämänlaatua. Lisäksi terveellä ja kauniilla hymyllä on valtavan iso sosiaalinen merkitys meidän jokapäiväisessä elämässä. Ammatissani pyrin huomioimaan erityisesti yleissairauksien vaikutukset suunterveyteen ja täten ennaltaehkäisemään mahdollisia tulevia suusairauksia. Teen laajasti ja monipuolisesti suun ja hampaiston kokonaishoitoja sisältäen paikkaukset, juurihoidot, ien- sekä limakalvosairauksien hoidot, purennan kuntoutukset, purentafysiologiset hoidot, hampaiden poistot, nukutushammashoito sekä proteettiset toimenpiteet kuten kruunu-, silta-, implantti- sekä irtoproteesit.

Hammaslääkäriasema Hammassirkku tarjoaa monipuolisesti erikoishammaslääkäripalveluita kaikilta erikoisaloilta, joten kokonaishoitojakso voidaan tarvittaessa toteuttaa tiiviissä yhteistyössä taitavien erikoishammaslääkäriemme kanssa. Tavoitteenani on saavuttaa potilailleni terve, toiminnallisesti ja esteettisesti   toimiva lopputulos. Myös hammashoitopelosta kärsivät potilaat ovat erittäin tervetulleita hoitooni. Kerrothan mahdollisesta hammashoitopelkotaustasi niin pyrin luomaan rauhallisen, kivuttoman sekä luottamuksellisen hammashoitokokemuksen, jonka tavoitteena on myös vähentää hammashoitopelkoa jatkossa.

Tervetuloa hoitooni Jyväskylään Väinönkadulle!