Työterveyshammashoito

Säännöllinen hammashoito kannattaa. Saavutettu hyöty näkyy sekä hoidontarpeen, että kustannusten vähenemisenä.

Yleisimmät suun sairaudet — hampaiden reikiintyminen ja ientulehdus — ovat bakteerien aiheuttamia infektiotauteja. Hoitamattomista hammasinfektioista voi seurata vakavia yleisterveydellisiä harmeja myös nuorille ja muuten terveille henkilöille. Säännöllisellä hammashoidolla saamme puututtua mahdollisiin ongelmiin ajoissa.

Hyvinvoivat ja motivoituneet työntekijät ovat yrityksen menestyksen edellytys. Suun terveys on osa ihmisen kokonaisterveyttä, ja siksi hammashoidon liittäminen työterveyspalveluihin on yrityksen etu.

Työterveyshammashoito on työntekijöiden arvostama veroton henkilöstöetu ja yritykselle kokonaan vähennyskelpoinen meno.

Hammassirkun työterveyshammashoitosopimus tehdään yrityksellenne hoidon laajuuden ja kustannuskaton mukaisesti.
Sopimus on voimassa kaikilla Hammassirkun vastaanotoilla.

Edellytykset työterveyshammashoitosopimuksen solmimiselle

• Hammashoidon tulee kuulua perushammashoidon piiriin ja oltava kustannuksiltaan kohtuullista
  • edun tulee koskea koko henkilöstöä samanarvoisena
  • yrityksellä on oltavat työterveyshuollon toimintasuunnitelma
  • yritysmuodon tulee olla osakeyhtiö.

Kuinka edetä?

Täytä tästä löytyvä sopimus kolmena kappaleena ja toimita se allekirjoitettuna PlusTerveys Hammassirkun Väinönkadun vastaanotolle, Väinönkatu 40, 40100 Jyväskylä.
Tai kysy lisää hammassirkku@plusterveys.fi / Puh. 014 211 665